Η καθημερινότητα του Satya Nadella και η στρατηγική δικτύωσης του στη Microsoft
Ξυπνά κάθε πρωί στις 7 και αφιερώνει χρόνο σε πνευματικές ασκήσεις, αλλά και σε τηλεφωνήματα με CEOs. Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Satya Nadella, έχει ως σταθερή πρακτική την επικοινωνία με προϊστάμενους από διάφορους τομείς, από την τεχνητή νοημοσύνη (AI) μέχρι και αθλητικές ομάδες. Το προσωπικό του Nadella οργανώνει δύο κλήσεις την ημέρα σε ανθρώπους από διαφορετικούς κλάδους, όπως αναφέρει η τεχνολογική ιστοσελίδα The Information.

Η στρατηγική του Nadella περιλαμβάνει δύο βασικές ερωτήσεις κατά τη διάρκεια αυτών των τηλεφωνημάτων, όταν συνομιλεί με άτομα από venture capital ή άλλους CEOs: «Ποιες startups σας ενθουσιάζουν;» και «Ποιους νέους ανθρώπους γνωρίσατε πρόσφατα που θα πρέπει να γνωρίσω;». Αυτή η προσέγγιση αποδεικνύεται επιτυχής, καθώς έχει δημιουργήσει σχέσεις κρίσιμης σημασίας, όπως αυτή με τον Mustafa Suleyman, συνιδρυτή των DeepMind και Inflection AI, στην οποία η Microsoft έχει επενδύσει.

Η ανάγκη για επικοινωνία μεταξύ των επικεφαλής μπορεί να προέρχεται από την έλλειψη ενός «κύκλου» ανθρώπων επιρροής σε τέτοιες θέσεις, σύμφωνα με ειδικό που μίλησε στο Business Insider. Υποστηρίζει ότι οι ηγέτες αυτοί αναζητούν μια κοινότητα για να ανταλλάξουν απόψεις και να λάβουν ειλικρινείς κριτικές.

Η συνεχής επικοινωνία των στελεχών φαίνεται να είναι μια συνηθισμένη πρακτική στον επιχειρηματικό κόσμο. Για παράδειγμα, ο Sam Altman, διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, διοργανώνει τακτικές συναντήσεις με φίλους και συνεργάτες, ανακοινώνοντας ότι η ιδέα για το ChatGPT προήλθε μέσα από τέτοιου είδους συζητήσεις.

Η Microsoft έχει επενδύσει σε πολλές startups, συμπεριλαμβανομένου ενός χρηματοδοτικού γύρου 675 εκατομμυρίων δολαρίων για την εταιρεία Figure AI, που ασχολείται με ανθρωποειδή ρομπότ, και στην G42 των ΗΑΕ, που συγκέντρωσε 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια πέρυσι.

Πηγή: kathimerini.gr