Υβριδικό Μοντέλο Εκπαίδευσης για Μαθητές σε Απομακρυσμένες Περιοχές

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη το πρωί με δύο μαθητές της Γ’ Γυμνασίου, τη μητέρα τους και έναν εκπαιδευτικό από την αυτόνομη τάξη του Γυμνασίου στη Γαύδο, όπου φέτος αποκαταστάθηκε η λειτουργία του σχολείου.

«Χαιρόμαστε πολύ διότι καταφέραμε να υλοποιήσουμε το σχέδιο που είχαμε συζητήσει πριν από κάποιο διάστημα και τώρα σας έχουμε σχολείο στη Γαύδο, με παρουσία καθηγητών και τεχνολογική υποστήριξη όπου είναι απαραίτητο. Στόχος μας είναι να παραμείνετε στο νησί και τα παιδιά να ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους εκεί. Γι’ αυτό καταλήξαμε σε ένα υβριδικό μοντέλο που περιλαμβάνει φυσική παρουσία καθηγητών για τρία μαθήματα και διαδικτυακή υποστήριξη για τα υπόλοιπα», επεσήμανε ο πρωθυπουργός.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, το πρόγραμμα των «αυτόνομων τάξεων» αποτελεί μια από τις 11 κύριες ανα reformations στην εκπαίδευση που θα τεθούν σε εφαρμογή από τη σχολική χρονιά 2024-25. Αυτή η ρύθμιση αφορά μαθητές από απομακρυσμένες περιοχές που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για ίδρυση Γυμνασίου.

Σε αυτές τις περιοχές, για τα μαθήματα θα διδάσκουν με φυσική παρουσία τρεις εκπαιδευτικοί βασικών ειδικοτήτων, ενώ τα υπόλοιπα μαθήματα θα πραγματοποιούνται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από καθηγητές του πλησιέστερου Γυμνασίου. Στους μαθητές της Γαύδου, η εξ αποστάσεως διδασκαλία γίνεται σε σύνδεση με το Γυμνάσιο Χώρας Σφακίων.

«Το σημαντικό είναι ότι αυτό αποτελεί ένα μοντέλο που μπορούμε να εφαρμόσουμε και σε άλλες περιοχές, όπως στους Αρκίους που θα αποκτήσουν επίσης αυτονομία από την επόμενη σχολική χρονιά 2025-2026. Αν χρειαστεί, θα επεκτείνουμε αυτό το υβριδικό μοντέλο και σε πολύ μικρότερα νησιά, ώστε να διασφαλίσουμε τη διδασκαλία με καθηγητές», δήλωσε επιπλέον ο πρωθυπουργός, ευχόταν καλή αρχή στους μαθητές και δήλωσε ότι θα τους επισκεφτεί σύντομα.

Πηγή: kathimerini.gr