Το προφίλ των αναποφάσιστων ψηφοφόρων είναι χαρακτηριστικό: ζουν στα προάστια, είναι κοινωνικά φιλελεύθεροι, οικονομικά συντηρητικοί και συνήθως δεν συμμετέχουν σε κάθε εκλογική διαδικασία. Ο καθηγητής Πίτερ Τρουμπόβιτς από το London School of Economics αναφέρει ότι πολλοί από αυτούς είναι νέοι και ενδέχεται να αποφασίσουν να μην ψηφίσουν.
Η εκστρατεία της Χάρις έχει στραφεί προς τους Πολωνοαμερικανούς ψηφοφόρους, εστιάζοντας στη σημασία του ζητήματος της Ουκρανίας, ενώ ο Τραμπ προσανατολίζει τις προσπάθειές του στους ψηφοφόρους της εργατικής τάξης σε συγκεκριμένες κομητείες της Πενσυλβάνια, χρησιμοποιώντας μια στρατηγική που ο Τρουμπόβιτς αποκαλεί «μικρο-στόχευση». Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να στοχεύουν 10.000 ψηφοφόρους σε διάφορες περιοχές, γεγονός που θα μπορούσε να έχει μεγάλη επιρροή.
Αμφότερες οι εκστρατείες πρέπει επίσης να διασφαλίσουν ότι δεν θα παραμερίσουν τους παραδοσιακούς υποστηρικτές τους. Παρά τη φαινομενική αδυναμία των αναποφάσιστων ψηφοφόρων, οι στρατηγικές τους δείχνουν ότι οι δηλώσεις και οι κινήσεις τους θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη γενικότερη κατεύθυνση στις ψήφοι, καταδεικνύοντας ότι είναι σημαντικοί για την εκλογική αναμέτρηση.
Πηγή: kathimerini.gr