efood επενδύει στη μικρή λιανική με νέα καταστήματα efood local

Η efood επενδύει στην ενίσχυση της παρουσίας της στον τομέα της μικρής λιανικής, κυρίως μέσω της έναρξης λειτουργίας των καταστημάτων efood local. Το πρώτο από αυτά λειτουργεί ήδη στο Γουδί, κοντά στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία», ενώ σύντομα θα ανοίξει και το δεύτερο κατάστημα στη λεωφόρο Πεντέλης στο Χαλάνδρι. Τα δύο πρώτα καταστήματα είναι εταιρικά και η πορεία τους θα καθορίσει τις επόμενες κινήσεις στρατηγικής ανάπτυξης που προγραμματίζονται για το πρώτο εξάμηνο του 2025.

Σημαντικό είναι ότι η efood έχει ήδη παρουσία στη μικρή λιανική μέσω διάφορων καναλιών. Αρχικά, μετά την εξαγορά του ομίλου Μούχαλη, απέκτησε το δίκτυο καταστημάτων Kiosky’s, το οποίο εξελίσσεται με τη μέθοδο του franchising. Επιπλέον, προσφέρει ένα ηλεκτρονικό μίνι μάρκετ μέσω της πλατφόρμας της και λειτουργεί επίσης ως βασικός προμηθευτής της μικρής λιανικής, με την εξαγορά της εταιρείας χονδρικής «Αλφα Διανομές Α.Ε.» από τον ίδιο όμιλο.

Ο στόχος πίσω από τη διεύρυνση της παρουσίας της στη μικρή λιανική, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Χάρη Τάκα, είναι να αξιοποιηθεί μια αγορά που περιλαμβάνει περίπου 10.000 καταστήματα με συνολικό τζίρο παρελθόντως εκτιμώμενο γύρω στα 2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Αξιοσημείωτο είναι ότι, παρά την υποχώρηση του αριθμού των περιπτέρων μετά την COVID-19, η αγορά των μίνι μάρκετ και convenience stores συνεχίζει να αναπτύσσεται. Ο Χάρης Τάκας κατά τη διάρκεια της πρόσφατης παρουσίασης του πρώτου efood local αντέτεινε πως δεν υπάρχει κίνδυνος «κανιβαλισμού» μεταξύ των Kiosky’s και των efood local, καθώς θεωρεί ότι οι δύο τύποι καταστημάτων διαφέρουν σημαντικά.

Τα efood local προσφέρουν πάνω από 2.000 κωδικούς προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων ειδικών κωδικών που δεν είναι διαθέσιμοι σε άλλα φυσικά καταστήματα, όπως τα αναψυκτικά Mentos και Chupa Chups, καθώς και τα ταϊβανέζικα σνακ Moji. Η λειτουργία τους χαρακτηρίζεται από διευρυμένο ωράριο, με το κατάστημα στο Γουδί να είναι ανοιχτό από τις 7 π.μ. έως τη 1 π.μ. Έχουν επίσης εστιάσει στα σνακ, τα ροφήματα και τα έτοιμα γεύματα.

Ένας ακόμη παράγοντας που τους διαφοροποιεί είναι οι εγκαταστάσεις bake off, που επιτρέπουν το ψήσιμο κατεψυγμένων γευμάτων, καθώς και η ανάπτυξη γευμάτων ιδιωτικής ετικέτας, μια στρατηγική που μπορεί να επεκταθεί σε άλλα προϊόντα στο μέλλον.

Πηγή: kathimerini.gr