Η εταιρεία έχει ήδη διαθέσει τρεις κωδικούς παγωμένου τσαγιού στα ράφια δύο αλυσίδων σούπερ μάρκετ, των ΑΒ και «Κρητικός», με προγραμματισμένη επέκταση και σε άλλες αλυσίδες στο μέλλον. Πέρα από τις νέες προτάσεις, ο κεντρικός στόχος της Βίκος είναι η διεύρυνση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά και η ενίσχυση των πωλήσεών της στα πιο ανταγωνιστικά κανάλια, όπως η εστίαση και η μικρή λιανική.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει αυξήσει την εγκατάσταση ψυγείων, φτάνοντας τα 10.000 σε όλη την Ελλάδα, με στόχο την προσθήκη επιπλέον 2.000 ψυγείων το 2024. Επίσης, αναπτύσσει κόμβους logistics για τη βελτίωση του εφοδιασμού, έχοντας μειώσει κατά 80% τον χρόνο εξυπηρέτησης των μεταφορών. Αυτές οι κινήσεις κρίνονται υπερβολικά σημαντικές κατά τη διάρκεια των περιόδων υψηλής ζήτησης, όπως το καλοκαίρι.
Το 2023, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση στον κύκλο εργασιών της, ο οποίος ανήλθε σε 118,02 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 12,35% σε σύγκριση με το 2022. Τα κέρδη προ φόρων τριπλασιάστηκαν, φτάνοντας τα 13,61 εκατ. ευρώ, αν και ήταν οριακά χαμηλότερα από τα επίπεδα του 2021. Παράλληλα, η αύξηση του μόνιμου προσωπικού συνεχίζεται, φτάνοντας τα 552 άτομα, γεγονός που αποδίδεται στα κίνητρα που προσφέρει η εταιρεία για την προσέλκυση εργαζομένων.
Η εταιρεία προγραμματίζει και πρόγραμμα κατάρτισης σε συνεργασία με ιδιωτικές εκπαιδευτικές σχολές, ενισχύοντας την προσπάθεια στελέχωσης. Η ανάπτυξη αυτή συμπληρώνεται από τις επενδύσεις που συγχρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, με έργα ύψους 42,5 εκατ. ευρώ να υλοποιούνται επτά μήνες μετά την υπογραφή της δανειακής σύμβασης. Η νέα επένδυση αναμένεται να αυξήσει την παραγωγική ικανότητα των εργοστασίων κατά 20%, με σχέδια για μελλοντικές επενδύσεις ήδη στο προσκήνιο.
Πηγή: kathimerini.gr