Τα έργα «Πρόλογος 1» και «Πρόλογος 2» (2015), που έχουν τη μορφή διάφανων «κουρτινών» και είναι φτιαγμένα από νήματα ανοξείδωτου χάλυβα, προτάθηκαν αρχικά να τοποθετηθούν στο αίθριο του μουσείου, κάτι που τελικά αντικαταστάθηκε από την πρόταση τοποθέτησής τους στα νέα κτίρια εισόδου και εξόδου του Κεραμεικού. Αυτή η εγκατάσταση σχετίζεται με την ευρύτερη εικαστική δουλειά της Λοϊζίδου, η οποία συνδυάζει στοιχεία από την αρχαία ελληνική υφαντική τέχνη και σύγχρονες τεχνολογίες, αναδεικνύοντας τη μνήμη και τη γυναικεία χειροτεχνία.
Οι εκπρόσωποι της Διεύθυνσης Αρχαιολογικών Μουσείων εξέφρασαν προβληματισμό σχετικά με τη μόνιμη παρουσία σύγχρονης τέχνης στα μουσεία, προειδοποιώντας για το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί προηγούμενο για παρόμοια αιτήματα, που μπορεί να φοβίζουν την ακεραιότητα των αρχαιολογικών εκθεσιακών χώρων. Αν και αναφέρθηκε ότι κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εγκατάστασης η επισκεψιμότητα είχε αυξηθεί σημαντικά, τονίστηκε η ανάγκη προσοχής, δεδομένων των αυξανόμενων αιτημάτων για παρόμοιες τοποθετήσεις.
Τέλος, αποφασίστηκε ότι τα έργα δεν θα τοποθετηθούν ούτε στον προθάλαμο ούτε στον εξωτερικό χώρο του μουσείου, λόγω κινδύνου διάβρωσης, με αποτέλεσμα η εγκατάστασή τους να εγκριθεί αποκλειστικά για τους σύγχρονους χώρους εισόδου και εξόδου του Κεραμεικού, οι μελέτες των οποίων έχουν λάβει την απαραίτητη έγκριση.
Πηγή: kathimerini.gr