Η σειρά «Shogun», η επική παραγωγή του FX που διατίθεται διεθνώς μέσω της πλατφόρμας Disney+, έχει κερδίσει την προσοχή του κοινού και τη φήμη των βραβείων. Με ένα ρεκόρ 18 Emmy, συμπεριλαμβανομένου του βραβείου καλύτερης δραματικής σειράς, η αμερικανική παραγωγή κατόρθωσε να διατηρήσει τον ιαπωνικό της χαρακτήρα χωρίς να αποκλίνει υπερβολικά από αυτόν, προσελκύοντας ταυτόχρονα το δυτικό κοινό. Ωστόσο, εγείρονται ερωτήματα σχετικά με την κατηγορία στην οποία βραβεύτηκε.
Η ανακοίνωση ότι η σειρά θα αποκτήσει άλλους δύο κύκλους ενορχήρωσε μια ανατροπή, μετατρέποντάς την από μίνι σειρά (Limited or Anthology) σε μια πιο πολυάριθμη παραγωγή, κάτι που μπορεί να της ανοίξει δρόμο για διαφορετική διάκριση στα βραβεία. Αυτή η εξέλιξη άφησε εκτός νυμφώνος άλλες αξιόλογες παραστάσεις, όπως το «Baby Reindeer» του Netflix, το οποίο αποχώρησε από την απονομή με τέσσερα βραβεία.
Η τηλεοπτική παραγωγή αναπτύσσεται διαρκώς και ορισμένες φορές οι κατηγορίες δεν φαίνονται να αντικατοπτρίζουν την ουσία των προϊόντων. Στην περίπτωση του «The Bear», το οποίο θεωρούνταν φαβορί στην κατηγορία της κωμικής σειράς, ήταν έκπληξη που η νίκη πήγε στο λιγότερο γνωστό «Hacks» του ΗΒΟ. Ενώ το «The Bear» απέσπασε σημαντικά βραβεία σε προηγούμενες τελετές, η φύση του –ψυχολογικό δράμα με κωμικά στοιχεία– μπορεί να φέρνει αμφιβολίες σχετικά με την κατηγορία στην οποία εντάσσεται.
Αναμφισβήτητα, οι νικητές, όπως οι Τζέρεμι Αλεν Γουάιτ και Ιμπον Μος-Μπάκρακ, είναι άξιοι του βραβείου, αλλά η απονομή και η κατηγοριοποίηση των σειρών συνεχίζει να προκαλεί συζητήσεις και αναθεωρήσεις σχετικά με το τι πραγματικά σημαίνει κάθε κατηγορία στους σημαντικούς θεσμούς των βραβείων. Πηγή: kathimerini.gr