Πέρυσι, η εταιρεία πούλησε 6.620 οχήματα, με το 20% να προέρχεται από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Ωστόσο, εξαιτίας της πτώσης της ζήτησης, αναμένει ότι οι πωλήσεις της για φέτος θα μειωθούν, καθώς και τα κέρδη της σε σχέση με τις προσδοκίες της αγοράς. Ο διευθύνων σύμβουλος, Εϊντριαν Χόλμαρκ, τόνισε την ανάγκη για «αποφασιστική δράση» και εξέφρασε την πεποίθησή του σχετικά με τις δυνατότητες ανάπτυξης της μάρκας.
Παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζει και η εταιρεία Stellantis, ιδιοκτήτρια εμπορικών σημάτων όπως η Peugeot και η Fiat, των οποίων οι μετοχές βυθίστηκαν και αυτές κατά 14% ύστερα από προειδοποίηση για τα κέρδη. Ο πολυεθνικός αυτός όμιλος έχει επίσης δει μειωμένη ζήτηση στις ΗΠΑ και ανταγωνισμό από κινεζικές μάρκες που επεκτείνονται διεθνώς.
Η κατάσταση αυτή αντανακλά μια ευρύτερη δυσφορία στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Η Volkswagen, για παράδειγμα, έχει εκδώσει διπλή προειδοποίηση για τα κέρδη της μέσα σε τρεις μήνες και εξετάζει την πιθανότητα κλεισίματος εργοστασίων στη Γερμανία. Οι Mercedes-Benz και BMW ακολούθησαν επίσης υποβαθμίζοντας τις προβλέψεις κερδών τους πρόσφατα.
Επιπλέον, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη έχουν υποχωρήσει σημαντικά, με σχεδόν 44% πτώση τον Αύγουστο σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, όπως επιβεβαίωσαν τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Αυτό αναδεικνύει τη δυσκολία των ευρωπαϊκών εταιρειών να αντεπεξέλθουν σε έναν ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις κινεζικές μάρκες, που προσφέρουν αθέμιτες εκπτώσεις στην εγχώρια αγορά.
Πηγή: kathimerini.gr