Οι διοργανωτές είχαν επιλέξει χρώματα που να είναι φιλικά προς τις μικρές και μεγάλες οθόνες, γεγονός που τους βοήθησε να φτιάξουν εικόνες που μπορούσαν εύκολα να διαχυθούν στην τηλεόραση και τα social media. Ιδιαίτερα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, οι εικόνες “ταξίδεψαν” γρηγορότερα και επηρέασαν την κοινή γνώμη.
Αθλητές και αθλήτριες επιβεβαίωσαν την ικανότητά τους στην προβολή μέσω των κοινωνικών μέσων, με πολλές από αυτές να κερδίζουν εκατομμύρια ακολούθους. Η χάλκινη ολυμπιονίκης στο ράγκμπι, Ιλόνα Μάχερ, ήταν μια από τις πρώτες που ξεχώρισαν, συγκεντρώνοντας 7 εκατομμύρια ακολούθους στα Instagram και TikTok. Αντίστοιχα, η Νοτιοκορεάτισσα Κιμ Γιε Τζί κατάφερε να κερδίσει την προσοχή του κοινού, φτάνοντας τους 13 εκατομμύρια ακολούθους λόγω της χαρακτηριστικής της εμφάνισης και των κοινωνικών της παρεμβάσεων.
Ο Νορβηγός Χένρι Κρίστιανσεν, αν και δεν κέρδισε μετάλλιο, έγινε γνωστός από τα βίντεο του για τα muffin σοκολάτας που ανήρτησε στο TikTok, προσελκύοντας έτσι την προσοχή του κοινού πέρα από τις αθλητικές του επιδόσεις. Οι Βρετανίδες αθλήτριες, όπως η Λίνα Νίλσεν, αναδείχθηκαν ιδιαίτερα, συγκεντρώνοντας το 67% των προβολών της βρετανικής ολυμπιακής ομάδας, και ξεχωρίζοντας για την παρουσία τους σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι οργανισμοί και εταιρείες συνεργάστηκαν με αναγνωρίσιμα πρόσωπα από τον κινηματογράφο και τη μουσική, με σκοπό να προωθήσουν τη διοργάνωση μέσω έξυπνων βίντεο και καμπανιών στα social media. Ο Τομ Κρουζ και ο Σνουπ Ντογκ είναι μόνο μερικά από τα ονόματα που συνέβαλαν στην προβολή των αγώνων.
Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, η Σίμον Μπάιλς πρόσθεσε 100.000 ακολούθους στο Instagram, φτάνοντας τα 12 εκατομμύρια, αποδεικνύοντας τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει ένας αθλητικός θεσμός στη σύνδεση με το κοινό.
Πηγή: kathimerini.gr